نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

پرسپولیس محبوب‌ترین باشگاه جهان + ویدیو

  • کد خبر: ۱۵۴۱۱۰
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
پرسپولیس محبوب‌ترین باشگاه جهان + ویدیو
پرسپولیس بالاتر از رئال مادرید، لیورپول و میلان، عنوان محبوب‌ترین باشگاه جهان را به خودش اختصاص داد!

به گزارش شهرآرانیوز، نشریه مارکا چند روز پیش لیست ۲۸ تیم پرطرفدار فوتبال دنیا را منتشر کرد و از هواداران فوتبال خواست تا محبوب‌ترین تیم فوتبال جهان را معرفی کنند.
در این نظرسنجی، کاربران از عدد یک تا ۱۰ به تیم‌های موردنظرشان رای می‌دادند و پرسپولیس موفق شد بیشترین رای را به خودش اختصاص دهد.
از قاره آسیا علاوه بر پرسپولیس، النصر‌عربستان هم به واسطه حضور رونالدو در این فهرست قرار داشت که در پایان رتبه ۲۷ این نظرسنجی را به خودش اختصاص داد.
همچنین تیم فوتبال پورتوی پرتغال که از حضور مهدی طارمی در ترکیب خودش سود می‌برد در این نظرسنجی رتبه هفتم را کسب کرد و بالاتر از تیم‌هایی، چون بایرن‌مونیخ، یوونتوس و بارسلونا قرار گرفت. به نظر می‌رسد عمده آرای این تیم متعلق به هواداران ایرانی باشد که از ستاره محبوب کشورمان حمایت کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->